30 August, 2011

1 Syawal menjelma


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh (",)

Kini, 1 Syawal sudah menjelma,
Ziarah menziarahi amalan mulia;
Saling berkumpul sesama keluarga,
Ampun dan maaf saling dipinta =)

Ehee, pantun yang tidak seberapa.. Cuma menggambarkan perasaan sang penulis ^^

Sahabat-sahabat pakai baju baru tak time raya ni? Alhamdulillah.. Ada kasut raya? Alhamdulillah.. Duit raya pun dapat? Alhamdulillah.. Biskut raya sedap? Alhamdulillah..
Subhanallah, banyak sungguh nikmat dan hadiah ALLAH bagi kat kita kan..sejak kita lahir sehinggalah usia kita sekarang.. Nikmat iman dan islam pun ALLAH sudi bagi! Ya Allah, jadikanlah kami di dalam golongan yang sentiasa mensyukuri-MU Ya Allah, Amin..

Ana, mewakili dua orang penulis di laman Coretan Buat Jiwa ini, ingin memohon seribu kemaafan, andai kami (terutama ana) ada mengguris perasaan, mengata, dan lain-lain, melalui mata pena ini.. Buat yang mengenali diri ini, ana memohon jutaan maaf atas segala-galanya..dulu, kini dan selamanya. InsyaALLAH, ana hulurkan kemaafan buat kalian. Moga ALLAH merahmati ana dan kalian semua, kerana kita berkasih sayang, saling ingat-mengingati, saling kuat-menguati kerana ALLAH insyaALLAH, amin (",)

Tidak lupa, ucapan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1432H, KULLU 'AM WA ANTUM ALF BIKHOIR, MINAL 'AIDEEN WAL FAIZEEN ana layangkan buat kalian..

Akhir kalam, taqabbalallahu minna wa minkum ajma'ieen, amin ^^

0 comments:

Post a Comment